ویزا دایرکت چیست؟

ویزا دایرکت (ویزای مستقیم) سرویسی است برای تسهیل نقل و انتقال پول بین موسسات مالی مرتبط با ویزا

 مقدار وجه قابل دسترسی بستگی به منطقه و موسسه مالی صادر کننده دارد. موسساتی که سرویس فست فاند (انتقال سریع) را ارائه می کنند بایستی کلیه وجوه انتقالی را حد اکثر ظرف مدت 30 دقیقه پس از انتقال در دسترس قرار دهند.

قابلیت انتقال بین کشوری بستگس به این دارد که هم موسسه اعتباری فرستنده و هم گیرنده وجه انتقالات بین المللی را بپذیرند. شایان ذکر است انتقال از خارج به داخل امریکا مقدور نمی باشد مگر اینکه صادر کننده کارت گیرنده مورد استثنایی را درخواست کرده باشد

 

چگونه ویزا دایرکت امکان تراکنش های در لحظه را ایجاد می کند؟

ویزا دایرکت یک امکان از ویزا نت میباشد که امکان انتقال امن و سریع پول را به دارندگان ویزاکارت در سراسر جهان می دهد.

 

انتقال سریع

با انتقال سریع، تراکنش ها در سی دقیقه انجام می شود، حتی شب ها و تعطیلات

 

پرداخت های آسان

این نوع پرداخت از شماره دبیت کارت استفاده میکند که انتقال پول را در همه روزهای سال و همه ساعات شبانه روز امکان پذیر میسازد و انتقال پول را برای گیرنده و فرستنده آسان تر می کند.

 

پوشش جهانی

ویزا دایرکت، یک سیستم استاندارد پرداخت برای تمام کارت های بانکی مجاز در حهان است.

 

شبکه امن

امنیت ویزا دایرکت توسط ویزانت تامین می شود و امکان بسیاری خدمات ضد کلاهبرداری و کاهش ریسک را به کسب و کار ها، صرافی ها و موسیات مالی میدهد.

 

نمونه موسساتی که خدمات ویزا دایرکت ارائه می کنند

 

فینیکس پرداخت

 

فینیکس پرداخت با استفاده از ویزا دایرکت سیستم پرداخت به کارت فینیکس را ایجاد کرده است که امکان پرداخت در لحظه از دبیت کارت را برای کسب کار ها فراهم می کند. این سیستم جایگزین مناسبی برای روش های سنتی مانند چک کاغذی و انتقال حساب بانکی می باشد.

 

ای پی ای ویزا امکان قرار دادن راحت فینیکس را ممکن میکند

ای پی ای که توسط ویزا ساخته شده، بدون پیچیدگی راه حل های قدیمی، کمک کرده است که سیستم انتقال پول فینیکس بتواند سریع تر و راحت تر در سایت ها قرار بگیرد.

ریچی سرنا، مدیر عامل و موسس فینیکس

 

هر کسی بالای سن ۱۸ سال با کارت تی دی کانادا یا چکینگ دلار آمریکا یا حساب پس انداز آنلاین می تواند با استفاده از سیستم انتقال ویزا دایرکت در ایزی وب پول منتقل کند.

 

M2U ویزا دایرکت:

یک سرویس بین المللی انتقال پول است که به دارنگان حساب سپرده و جاری می بانک امکان انتقال پول به ویزا دبیت، کردیت و کارت های پیش پرداخت شده در کشور های دیگر را می دهد. مبالغ مستقیما به حساب مقصد واریز می شود که گیرنده می تواند هم نقد از حساب خود برداشت کند یا از طریق ویزا کارت خرید کند. این سیستم انتقال آسان و سریع به بیش از ۲۰۰ کشور جهان را فراهم کرده است.

 

فواید:

به دارنگان حساب سپرده و جاری می بانک امکان انتقال پول به ویزا دبیت، کردیت و کارت های پیش پرداخت شده دربیش از ۲۰۰ کشور را می دهد

انجام تراکنش با نرخ کارمزد رقابتی ۱۰ رینگت از تمامی مسیر ها

اختیار برداشت نقدی از حساب یا خرید از طریق ویزا کارت برای گیرنده پول

عدم کسر هیچ هزینه و کامزد مخفی از مبلغ ارسالی به گیرنده

 

زنیت بانک

زنیت بانک پرداخت های موبایل پوش (Mobile Push Payments) خود را با بهره گیری از ای پی آی ویزا دایرکت راه اندازی کرده است تا به راحتی از طریق اسکن کد های کیو آر پرداخت ها را انجام دهد.