پی پال چیست ؟

پی پال که در ابتدا به منظور استفاده در سایت حراجی Ebay طراحی شده بود، امروز به یکی از رایج‌ترین روش‌های پرداخت آنلاین و آفلاین تبدیل شد است. ایده آن بسیار ساده بود به مردم این امکان را بدهیم تا بتوانند به صورت آنلاین و مطمئن پرداختهای خود را دریافت کنند. بدون نیاز به استفاده از کردیت کارت!

تفاوتی نمیکند که گیرنده حساب پی پال داشته باشد یا نداشته باشد شما می توانید مبالغ را به ایمیل ارسال نمایید. گیرنده مبلغ نیاز دارد که ایمیل خود را به حساب پی پال خود متصل کرده باشد تا بتواند پول را برداشت نماید. برای فروشنده و همچنین برای نقل و انتقال های بین المللی و یا نقل و انتقال های متصل به کردیت کارت ها، پی پال مبلغی را به عنوان کارمزد از مبالغ دریافتی کسر می نماید.

اگر شما یک حساب پیپال داشته باشید می توانید به روشهای مختلف به آن پول واریز یا برداشت نمایید. می توانید حساب بانکی خود و یا کردیت کارت خود را به حساب پی پل متصل نمایید همچنین دارندگان حساب پی پال می توانند یک دبیت کارت پی پال دریافت نمایند تا به راحتی از طریق ای تی ام از حساب پی پال برداشت نمایند

 

چگونه برای حساب پی پال ثبت نام کنیم؟

ثبت نام حساب پی پال بسیار سریع می باشد و حتی شما نیاز به وارد کردن اطلاعات بانکی نخواهید داشت. اما به هر حال اگر می خواهید از تمامی امکانات پی پال استفاده نمایید، شما لازم است که یک کردیت کارت و یا حساب بانکی را معرفی و وریفای نمایید. برای شروع کافی است برای گزینه signup کلیک کنید که در بالای صفحه اصلی وب سایت وجود دارد.

 

وریفای شدن پی پال

یک حساب پی پال موقعی معتبر و وریفای شده محسوب می شود که شما آن را به یک حساب بانکی و یا به یک دبیت و یا کردیت کارت متصل نموده باشید. برای وریفای تنها وارد کردن اطلاعات حساب شما کافی نمی باشد بلکه پی پال از شما خواهد خواست که مراحل خاصی را دنبال نمایید به طور مثال اگر حساب پی پال به بانک متصل نموده باشید، دو پرداخت کوچک از حساب شما انجام می دهد که هر کدام معمولاً ۵ سنت بیشتر نخواهد بود سپس شما آن مقادیر را در سایت وارد می نماید تا حساب شما فعال شود.

 

سه گزینه وجود دارد که حساب خود را وریفای نمایید و هر کدام از این ها را که انجام دهید حساب پی پال معتبر خواهد شد. ساده ترین روش استفاده از یک کردیت کارت و یا حساب بانکی که آدرس آن مطابق با آدرسی که در سایت پی پال وارد نموده اید است. روش دیگر این است که کد وریفای را توسط پست دریافت نمایید. شما همچنین می توانید برای یک مسترکارت پی پال اقدام نمایید که آدرس محل سکونت شما را وریفای کند این روش برای آن دسته از دارندگان حساب پی پال است که حساب خود را بیش از ۹۰ روز است که باز کرده‌اند.