کارت های مجازی

وی سی سی ( مخفف ویرچوال کردیت کارت) یا کارت اعتباری مجازی، یک کردیت کارت پیش پرداخت شده است که چون در واقعیت هیچ خدمت اعتباری ای ارایه نمیدهد می توان آن را دبیت کارت تلقی کرد. این کارت ها گزینه ی مناسبی برای پرداخت آنلاین هستند، به این علت که هکر ها اصلا نمی توانند بیش از موجودی و سقف برداشت روزانه برداشت کنند، انگار که اطلاعات کارت فاش نمی شود.

امروزه بسیاری از سرویس های کیف پول آنلاین، برای اینکه خدمات خود را گسترده تر و قابل استفاده در اکثر سایت ها بکنند، خدمات کردیت کارت مجازی ارایه می دهند. حتی بانک ها هم به مشتریان خود، کردیت کارت هایم مجازی یک بار مصرف ارایه میکنند تا امنیت مشتریان خود را تضمین کنند.

 

در آمریکا تا زمانی کارت کارت شما غیر قابل شارژ است، می توانید دبیت کارت بی نام داشته باشید، اما اگر بخواهید کارت خود را شارژ کنید دیگر نمیتوانید کارت بی نام داشته باشید. در اروپا، این قوانین کمی راحت تر و باز تر هستند نسیت به آمریکا.

خدمات قابل ارائه کارت های بی نام

 تعدادی از موساتی که کردیت کارت مجازی با حتی کردیت کارت واقعی اراییه میدهند، خدمات خود را اینگونه معرفی می کنند:

از آنجایی که صدور کارت های بی نام عملاً تحت قوانین کشور ها ممکن نیست، شرکت هایی به صورت آفشور معمولاً این خدمات را ارائه می دهند به طور مثال اف بی اس بانک گزینه های زیر را ارائه می نماید.

صدور کارت‌های بی‌نام ویزا و یا مستر  یورویی و یا دلاری با امکان استفاده ۲۴ ساعته برداشت پول در سراسر دنیا و یا خرید های اینترنتی.

بعضی از این کارت ها به یک شماره آی بن نیز متصل میباشد که می توانید توسط سوئیفت به آنها پول منتقل کنید.

این گونه از کارتهای آفشور لزوماً مستلزم باز کردن یک حساب بانکی نیستند.

کارت به نام مشتری

برخی از شرکت‌های اینترنتی که معمولاً اسم و رسم جا افتاده هم ندارند مدعی هستند که می توانند برای شما کارت هایی به هر نام و در هر کشوری و یا شهری در دنیا صادر کنند.

باید توجه کنید با وجود این که امکان صدور چنین کارت هایی وجود دارد اما با توجه به اینکه چنین کاری بر خلاف قوانین پولشویی در هر جای دنیا می باشد، این کار توام با ریسک بالایی می باشد و صادر کننده این کارت ها عملاً هیچ مسئولیتی نمی پذیرند.

چنین کارهایی صرفاً به صورت مجازی بوده و هیچ کارت فیزیکی در دسترس مشتریان قرار نمی گیرد. این کارت ها معمولا از طریق ارز های دیجیتال به فروش می رسند و به واسطه ایمیل برای مشتری ارسال می شود. آنچه که از آن به عنوان یک کارت مجازی نامبرده می شود در واقع شامل موارد زیر است.

اعداد ۱۶ رقمی شماره کارت
کد سه رقمی cvv۲
نام و بیلینگ آدرس شما
بعضا، یک شماره تلفن مجازی و شماره مشتری