ارسال پول به ایران

در موارد زیادی ایرانی های مقیم کشور های دیگر و یا افراد خارجی نیاز به ارسال پول به ایران دارند. در صورتی که شما در خارج از کشور درامدی دارید ممکن است بخواهید به نزدیکان خود در ایران پول بقرستید و یا ممکن است  دریافت پولی بابت حق الزحمه کاری از خارج کشور داشته باشید. در این صورت، ممکن است این سوال به ذهنتان برسد با توجه به این که هیچ سیستم مالی از ارسال حواله به ایران پشتیبانی نمی کند چطور می توان به ایران پول فرستاد ؟

انتقال نقدی پول همیشه ممکن نیست مضاف بر اینکه این کار با خطراتی همراه است. راه حلی که ما پیش پایتان می گذاریم ساده است. شما می توانید به یکی از حساب های ما در خارج کشور وجه مورد نظر خود را انتقال دهید سپس ما معادل ریالی آن را به حساب مورد نظر شما در ایران منتقل کنیم. بسته به کشور مبدا، مقدار وجه انتقالی و روش پرداخت مورد نظر شما، ما به شما حساب معرفی می کنیم. 

 

برای ارسال های کوچک مانند دریافت حق الزحمه و یا ارسال وجه به بستگان ما حساب بانکی خارجی با کد سوئیفت در اختیار شما قرار می دهیم و پس از دریافت حواله بانکی در حسابمان، آن را از شما خریداری می کنیم.

چگونه با دانش پرداخت به ایران پول بفرستیم؟

مراحل برای ارسال پول به ایران از طریق وبسایت دانش پرداخت بسیار ساده می باشد. کافیست ابتدا ثبت نام به عمل بیاورید. سپس از منوی اصلی پرداخت ها و سپس تبدیل به ریال یا ارسال پول به ایران را انتخاب کنید. مابقی مراحل شامل انتخاب روش انتقال (ترانسقر بانکی)، ورود اطلاعات فرستنده و اطلاعات گیرنده وجه است که به ترتیب برای شما باز می شود. در نهایت پس از انجام حواله به حسابی که در پیش فاکتور شما آمده است، کافیست رسید ارسال حواله را پیوست نمایید تا ما ورودی حساب خود را چک کزده و وجه ریالی را به حساب بانکیتان منظور کنیم.

 ارسال پول از طریق روش های دیگر نیز ممکن است. مثلا شما می توانید از طریق ویزا دایرکت، کارت اعتباری ما را شارژ کنید و یا از طریق وسترن یونیون و یا مانی گرام برای ما در خارج از ایران پول ارسال کنید. اگر از طریق پی پال و یا رمز ارزها نیز دریافت وجه دارید، در صورتی که از مبدا وجوه ارسالی اطمینان حاصل شود، ما می توانیم موجودی پی پال شما را نیز خریداری کنیم.

دریافت های ما

در حال حاضر دانش پرداخت با موسسات و افراد مختلفی در زمینه دریافت وجوه از خارج کشور دارد که به عنوان مثال می توان به چند شرکت ایرانی که خدمات برنامه نویسی و یا انتشاراتی در سطح بین المللی ارائه می دهند اشاره نمود.