اگر شرکتی در سال 2019 جرات قبول کردن و خرید و فروش با بیت کوین را پیدا کند، احتمالا مشهور خواهد شد. چه برای بازاریابی باشد و چه برای به روز بودن، شرکت هایی که در صدر اولین های استفاده از بیت کوین قرار گرفتن، به موفقیت خوبی رسیدند. در متن زیر شما را با چندین شرکت که این ارز رمزنگاری شده را قبول کرده اند، آشنا میکنیم.

خرید با بیت کوین

از معروف ترین فروشنده های بزرگی که ارز دیجیتال را پشتیبانی کرده اند می توان موارد زیر را نام برد.

مایکروسافت

مایکروسافت از سال 2014، استفاده از بیت کوین برای خرید آنلاین محصولات ایکس باکس را راه اندازی کرده است. آنها به مدت محدودی و به علت نوسانات، استفاده از بیت کوین را غیر فعال و سپس دوباره آن را برای خریدهای آنلاین محصولات ایکس باکس، فعال کردند. بیل گیتس چندین بار در مورد این ارز دیجیتال اظهار نظر کرده و بیان کرده است که استفاده از بیت کوین بهتر از استفاده از ارز با پشتوانه دولتی یا همان ارز فیات است.

اور استاک

اور استاک هم اکنون در زمینه خرید با ارزهای رمزنگاری شده پیشرو است. این شرکت نه تنها از بیت کوین، بلکه از بسیاری دیگر از ارزهای رمزنگاری شده استفاده میکند. اور استاک یکی از گروه هایی است که این ارز رمزنگاری شده را سرپا نگه داشته اند؛ گروه هایی که به جامعه ی این ارز رمزنگاری شده بیشترین خدمت را میکنند و برای زمانی طولانی و نه فقط به عنوان یک بازار دوره ای در در این زمینه حضور داشته اند.

نِیم چیپ (Namecheap)

آنها یک شرکت حرفه ای در زمینه اینترنت هستند که برای خرید نام دامنه مورد استفاده قرار می گیرند و به دلیل تمایل آنها برای پذیرش بیت کوین و حمایت از آزادی اقتصادی، در جامعه ارز رمزنگاری شده محبوب هستند. با ارسال آسان بیت کوین می توان در حساب نیم چیپ اعتبار دریافت و از آن برای پرداخت ثبت دامنه استفاده کنید.

نیو اِگ

نیو اگ یک شرکت شناخته شده ی ارز رمزنگاری شده در زمینه ی خرید سخت افزارهای ماینینگ این نوع ارز است. آنها همه نوع قطعات کامپیوتر هم میفروشند. با مشهور شدن شرکت به استفاده از ارز های رمزنگاری شده، آنها استفاده از بیت کوین را هم برای خرید و فروش سخت افزار، راه اندازی کردند.

کارت های هدیه

در حالیکه ما منتظر هستیم تا سایت هایی مانند آمازون و بِست بای اجازه ی خرید با بیت کوین را بدهند، بعضی مشتریان راه های میانبر پیدا کرده اند. آنها با استفاده از این ارز رمزنگاری شده از سایت هایی مانند ای گیفتر و گیفت، کارت هدیه خریده و سپس با آن کارت از آمازون و بست بای و صدها سایت دیگر خرید میکنند؛ فروشگاه هایی همچون برندهای بزرگ و مشهوری مانند والمارت، جت، گروپ آن، اور استاک، گاددی، مرسیز، سی وی سی، و غیره.

کارت هدیه آمازون

بازی های ویدئویی

شرکت هایی مانند مایکروسافت به تازگی با بیت کوین بازی و برنامه هم میفروشند. برخی دیگر مانند سرور های ماین کرفت در واقع از شبکه ی بیت کوین استفاده می کنند تا بتوانند ارز درون بازی خود را تأمین کنند!

وسایل الکترونیک

پرس دات آی او و اور استاک در زمینه ی الکترونیک و وسایلی که با بیت کوین روی سایت خود عرضه میکنند، پرچم دار بازار هستند. نیو اگ هم با عرضه ی وسایلی الکترونیکی، سعی در رساندن خود به جایگاه پرس.آی او و اور استاک را دارد.

وسایل خانه و آشپزخانه

اور استاک دات کام در زمینه ی فروش وسایل خانه و آشپزخانه پیشرو است.

وسایل حیوانات خانگی

کرپیتو پت، تقریبا همه ی وسایل مورد نیاز و غذاهای حیوانات خانگی را عرضه میکند.

غذا

کی اف سی کانادا یکی از جدیدترین اعضای باشگاه پذیرندگان بیت کوین است که در زمینه های مواد غذایی فعالیت میکنند. آنها به توییتر جامعه ی بیت کوین پیوسته اند تا بتوانند فالوورهای این ارز رمزنگاری شده را به سمت خود بکشانند. هنوز مشخص نشده است که قصد ایشان فقط بازاریابی است و یا میخواهند مدت طولانی همراه بیت کوین بمانند.

پِکس پِپرز سس های تند زیادی را در ازای دریافت بیت کوین عرضه میکند.

بیز بِراز هم طیف زیادی از عسل های مختلف، بالم لب و صابون را با بیت کوین ارائه میکند.

لوازم خواب، وسایل منزل و حمام

اور استاک گزینه های زیادی از وسایل منزل را دارا می باشد. تشک ها جزو وسایلی هستند که بسیاری از بیت کوینر ها آنها را خریداری کرده اند. پرس دات آی او (Purse.io) به دلیل اینکه تشک های زیادی با برندهای معروف پرپل، تافت اند نیدل، و کسپر را موجود دارد نیز در این زمینه گزینه ی خوبی است. گوست بِد (Ghostbed) هم به طور مستقیم تشک های خود را با بیت کوین عرضه میکند.

سفر

اکسپدیا راحت ترین روش خرید بلیت و فرم های سفر از طریق بیت کوین است.

چیپ ایر (cheap air) هم در ازای فروش بلیت، بیت کوین میپذیرد.

اسکوبا آتر (ScubaOtter)هم وسایل غواصی را در ازای این ارز رمزنگاری شده معاوضه میکند.

آمازون (غیر مستقیم)

با اینکه در حال حاضر آمازون بیت کوین قبول نمیکند اما شما میتوانید با استفاده از purse.io و با پرداخت بیت کوین، از آمازون خرید کنید. این سایت در اساس افرادی را که به دنبال نقد کردن بیت کوین خود هستند را با افرادی که می خواهند از آمازون خرید کنند مرتبط میکند و اینگونه قابلیت خرید ازآمازون با استفاده از ارز رمزنگاری شده را فراهم می کند.

آمازون

کتاب

Purse.io بهترین گزینه برای پیدا کردن کتاب است چراکه آمازون تعداد زیادی کتاب در همه ی زمینه ها دارد.

زیبایی و سلامت

وقتی صحبت از زیبایی و سلامت میشود اور استاک و پرس.آی او بهترین گزینه ها هستند. شما حتی میتوانید با بیت کوین مکمل های سلامت هم بخرید.