گسترش برنامه حمایت از فروشنده پی‌پال برای پوشش دادن فروش خدمات

پی‌پال برنامه حمایت از فروشنده خود را با هدف پوشش دادن به طیف وسیعی از خدمات برای بازرگانان واجد شرایط گسترش داده است.

این پوشش حمایت در سراسر جهان و بیش از 200 کشور و منطقه که خرید و فروش پی‌پال در آنها فعال هستند، برقرار است.

پی‌پال در حوزه ارائه راهکارهای فنی نوآورانه بیش از 20 سال سابقه دارد. این خدمت برای ساده‌سازی روند ارتباط بازرگانان و مصرف‌کنندگان و محافظت از تراکنش‌های آنان از طریق برنامه‌های قدرتمند حمایت از خریدار و فروشنده ارائه می‌شود.

مثلاً، برنامه حمایت از فروشنده پی‌پال، به محافظت از کسب و کارها در برابر مطالبات نادرست خریداران و بازگشت پول در مورد فروش کالاهای فیزیکی کمک می‌کند. اکنون، از سپتامبر 2020، پی‌پال برنامه حمایت از فروشنده خود را با هدف پوشش دادن به طیف وسیعی از خدمات برای بازرگانان واجد شرایط گسترش داده است.

پی‌پال سالها با فروشندگان در زمینه کشف انواع تقلب‌های سمت خریدار در حوزه اقلام وصول‌نشده یا پرداخت‌های غیرمجاز همکاری کرده است. پی‌پال این خدمت بی‌نظیر را به عنوان مزیت به بازرگانان ارائه می‌کند. البته، گسترش دادن این حمایت‌ها به کالاهای ناملموس، مانند خدمات و کالاهای دیجیتال، از دیرباز دشوار بوده است.

طبق نظر شرکت پی پال، بازرگانان اکنون، بیش از گذشته، به این راهکار نیاز دارند زیرا آمار تقلب در محیط تاثیرپذیر از همه‌گیری جاری کووید-19 رو به افزایش است. پی‌پال خود را به عنوان یگانه ارائه‌دهنده این راهکار به میلیون‌ها کسب‌وکار استفاده‌کننده از پی‌پال مطرح کرده است.

پی پال : قدرت و گستره پلتفرم پی‌پال ما را قادر می‌سازد که این حمایت را در مقیاس جهانی و با بهره‌گیری از داده‌های تراکنش پردازش‌شده در پلتفرم پی‌پال ارائه کنیم. با اعمال الگوریتم‌های هوش مصنوعی و یادگیری ماشینی، پی‌پال می‌تواند به شناسایی سریع و کارآمد الگوها و پیش‌بینی فعالیت فریبکارانه بپردازد.

بدین ترتیب ما می‌توانیم حمایت از فروشنده اقلام ناملموس را در قالب راهکار تسویه هسته پی‌پال به همه بازرگانان ارائه کنیم. پایش طیف گسترده‌ای از فعالیت‌های مالی و کمک‌رسانی به بازرگانان در زمینه پیشگیری از کلاه‌برداری، بهسازی آمار تایید و اکنون، حمایت گسترده از فروشندگان، قابلیت منحصربه‌فردی است.

با نزدیک شدن به فصل تعطیلات بی‌سابقه، هیچ چیز به اندازه کمک‌رسانی به بازرگانان برای فروش مطمئن کالا با حمایت این اقدامات محافظتی در این بازه زمانی حساس، ما را خوشحال نمی‌کند. برای کسب اطلاعات بیشتر به صفحه حمایت از فروشنده مراجعه کنید.

رونمایی پی‌پال از خدمت جدید و فراهم کردن امکان خرید، نگهداری و فروش رمزارز برای کاربران