مشکل نقد کردن درآمد ارزی در ایران ممکن است این تصور را به وجود بیاورد که داشتن درآمد دلاری از طریق سایت‌های فریلنسری خارجی غیر ممکن است. این تصور کاملاً اشتباه است. بله ممکن است انجام برخی از مراحل آن از جمله ساخت حساب پی پال بسیار پیچیده و غیرممکن به نظر برسد، اما اگر اطلاعات و تجربه‌ی کافی داشته باشید می‌توانید درآمد دلاری خود را به ریال تبدیل کنید. در این مسیر اگر به دنبال اطمینان و تضمین هستید می‌توانید از دانش پرداخت در تمامی مراحل کمک بگیرید.

پاندمی کرونا و محدودیت‌هایی که ایجاد کرد جهان را برای مدتی از فعالیت معمول خود باز داشت و بیشتر فعالیت‌ها را مجازی کرد. اما این اتفاق ما را متوجه پتانسیل‌ها و امکانات فوق‌العاده فضای مجازی کرد، این‌که شما برای کارکردن و کسب درآمد و... دیگر محدود به منطقه، شهر و حتی کشور خود نیستید! فضای مجازی مرز‌ها را از بین برده است. یکی موقعیت‌هایی که این بستر ایجاد کرده و در ایران خیلی کمتر مورد توجه قرار گرفته است تدریس آنلاین زبان است. سایت‌های زیادی وجود دارند که شما می‌توانید با تدریس آنلاین زبان از طریق آن‌ها درآمد دلاری کسب کنید! اما از آنجایی که تا کاری را انجام نداده‌ایم به نظر غیرممکن می‌رسد در این مطلب می‌خواهیم تمام اطلاعات و مراحل لازم کسب درآمد دلاری و نقد کردن درآمد ارزی در چند سایت معتبر را برای‌تان به طور واضح نشان دهیم تا دیگر مشکلی نداشته باشید و بتوانید از طریق مهارت‌های خود در زبان، درآمد دلاری کسب کنید! در مورد نقد کردن درآمد ارزی هم نگران نباشید به شما راهکاری کارآمد ارائه خواهیم داد.

سایت Preply.com

Preply یکی از محبوب‌ترین پلتفرم های آنلاین آموزش زبان در دنیا است که تعداد زیادی دانشجو و مدرس از همه‌ی نقاط دنیا دارد. این سایت برای زبان آموزها و مدرس‌ها محدودیتی قرار نداده است و افراد می‌توانند بر حسب نیاز وتوقع مالی‌شان اقدام به تدریس یا آموزش کنند. این ویژگی سبب می‌شود بین مدرس‌ها برای جذب زبان‌آموز رقابت ایجاد شود. مزیت این سایت نسبت به دیگر پلتفرم‌های آموزش آنلاین زبان این است که شما برای تدریس یک زبان لازم نیست نیتیو باشید و از آنجایی که فعالیت در این سایت بسیار به عملکرد شما بستگی دارد درمورد داشتن مدرک آکادمیک چندان سخت‌گیری نمی‌کند و شما می‌توانید با داشتن مهارت در این سایت به سرعت پیشرفت کنید. همچنین ثبت‌نام کردن و کارکردن با این سایت بسیار ساده است.

  1. وارد سایت Preply.com شده و سپس وارد بخش Become a tutor در سربرگ سایت می‌شوید.
  2. مشخصات خودتان را در بخش ثبت‌نام وارد می‌کنید.
  3. سایت از شما می‌خواهد یک ویدئو معرفی از خود برای زبان‌آموزان در یوتیوب یا Vimeo قرار دهید و لینک این ویدئو را در قسمت مربوطه قرار دهید.
  4. بعد از آنکه زبان‌آموز پیدا کردید، Preply برای جلسه اول به شما دستمزد نمی‌دهد. اما بعد از گذراندن جلسه‌ی آزمایشی هزینه‌ی کلاس با کمیسیونی در حدود 33 درصد که سایت از آن کسر می‌کند به حساب Preply تان واریز می‌شود.
  5. سپس می‌توانید دستمزد خود را از طریق روش پایونیر، پی‌پال یا اسکریل به حساب بین‌الملل خود انتقال دهید.
  6. سرانجام می‌توانید از طریق دانش پرداخت عملیات نقد کردن درآمد ارزی خود را با اطمینان انجام دهید.

به همین سادگی می‌توانید این مراحل را طی کنید و از درآمد فوق‌العاده دلاری خود لذت ببرید.

کسب درآمد دلاری از طریق تدریس آنلاین زبان

سایت Amazing talker

این سایت یکی‌از معتبرترین و محبوب‌ترین سایت‌های آموزش آنلاین زبان است که طیف گسترده‌ای بالغ‌بر 50 زبان را پوشش می‌دهد و توجه تعداد زیادی از زبان‌آموزان از سراسر جهان را به خود جلب کرده است. نکته‌ای که درمورد این سایت جالب توجه است این است که شما می‌توانید در این سایت زبان مادری خودتان را هم تدریس کنید و درآمد دلاری کسب کنید. برای فعالیت در این سایت لازم است حتماً رزومه‌ی قابل قبولی ارائه دهید. و همچنین یک مصاحبه آنلاین تصویری در حدود 20 دقیقه با شما انجام می‌دهند تا توانایی‌های شما را ارزیابی کنند. نرخ متوسط درآمد در این سایت 21 دلار در ازای هرجلسه‌ی 50 دقیقه‌ای است، اما شما می‌توانید با فعالیت بیشتر و پیشرفت کردن در سایت درآمدی در حد 120 دلار برای هر جلسه نیز داشته باشید. مراحل ثبت‌نام و تدریس در این سایت به خاطر سخت‌گیری‌هایی که وجود دارد کمی دشوارتر است اما قطعاً ارزشش را دارد. در ادامه مراحل را برای‌تان به شکل شفاف توضیح می‌دهیم.

  1. وارد سایت Amazing talker شوید و در نوار سربرگ روی Apply to teach کلیک کنید.
  2. اصلاعات خواسته شده، از جمله سوابق تحصیلی‌تان را وارد کنید و درنهایت ثبت کنید.
  3. از شما می‌خواهند در زمانی مشخص یک مصاحبه‌ی 20 دقیقه‌ای آنلاین به شکل تصویری انجام دهید تا توانایی‌هایتان را ارزیابی کنند.
  4. لازم است در اینجا هم یک ویدئوی جذاب برای معرفی خودتان بسازید و آن را در یوتیوب قرارداده لینکش را در سایت بگذارید.
  5. بعد از تمام کردن کلاس، حق‌التدریس به حساب Amazing talker تان واریز می‌شود و هر زمانی که بخواهید می‌توانید آن را به حساب بین الملل خود (حساب پی پال، پایونر) انتقال دهید.
  6. سرانجام می‌توانید از طریق دانش پرداخت عملیات نقد کردن درآمد ارزی خود را به راحتی انجام دهید.

سایت italky

می‌توان با اطمینان گفت این سایت محبوب‌ترین و پر استفاده‌ترین پلتفرم برای آموزش و یادگیری آنلاین زبان است. سایت italky با داشتن بیشتر از پنج میلیون کاربر می‌تواند خیال‌تان را برای پیدا کردن زبان‌آموز راحت کند. شعار این سایت این است که از مدرس‌های نیتیو استفاده می‌کند که زبان مادری خود را تدریس می‌کنند، اما بعد از سرچ کردن در سایت متوجه می‌شوید مدرس‌های ایرانی زبان‌های دیگری از قبیل انگلیسی و آلمانی را نیز تدریس می‌کنند. میانگین حق التدریس این سایت حدود 25 دلار برای هر 60 دقیقه است اما شما می‌توانید با پیشرفت و فعالیت خود درآمدتان را تا 80 دلار برای هر جلسه افزایش دهید. مراحل لازم برای فعالیت در این سایت به شرح زیر است.

  1. وارد سایت italky شوید و از قسمت بالایی سایت گزینهBecome a teacher را انتخاب کنید.
  2. اطلاعات درخواست شده را پر کنید.
  3. مدارک خواسته‌شده (کارت شناسایی معتبر و مدارک مربوط به سابقه تحصیل و تدریس‌تان) را در سایت آپلود ‌کنید.
  4. ویدئویی جذاب درمورد خودتان و توانایی‌هایتان تهیه و در سایت آپلود ‌کنید.
  5. بعد از تمام کردن کلاس، دستمزد‌تان به حساب italky تان واریز می‌شود و هر زمانی که بخواهید می‌توانید آن را به حساب بین الملل خود (حساب پی پال، پایونر) انتقال دهید.
  6. درآخر می‌توانید از طریق دانش پرداخت عملیات نقد کردن درآمد ارزی را در سریع‌ترین زمان انجام دهید.

نقد کردن درآمد ارزی حاصل از تدریس آنلاین زبان

سخن آخر:

چنانکه گفته شد مشکلات نقد کردن درآمد ارزی در ایران ممکن است این تصور را به وجود بیاورد که داشتن درآمد دلاری از طریق سایت‌های خارجی غیر ممکن است. چنانکه با هم مرور کردیم اینگونه نیست. ممکن است انجام برخی از مراحل آن پیچیده به نظر برسد، اما اگر اطلاعات و تجربه‌ی کافی داشته باشید می‌توانید اقدام به نقد کردن درآمد ارزی خود کنید. در این مسیر اگر به دنبال اطمینان هستید می‌توانید از دانش پرداخت در تمامی مراحل کمک بگیرید.

مرور آنچه در این پست گفته ‌شد احتمالاً باعث می‌شود اشتیاق بیشتری برای تدریس زبان به شکل آنلاین و استفاده از درآمد فوق‌العاده‌ی دلاری آن پیدا کنید! دانش پرداخت، نقد کردن سریع درآمد ارزی‌تان را برای‌ شما راحت‌تر و مطمئن‌تر می‌سازد.