پی پال یک شرکت آمریکایی است که در زمینه پرداخت فوری و آنلاین، انتقال وجه و خرید و فروش محصولات فعالیت دارد. این شرکت جایگزینی مناسب برای چک و اسکناس شده است. به علاوه این شرکت تحت عنوان یک درگاه پرداخت اینترنتی برای فروشندگان آنلاین، سایت‌های خارجی و بسیاری از کاربران تجاری فعالیت دارد. در ادامه با نحوه پرداخت با پی پال آشنا می‌شویم.

خرید اینترنتی و پرداخت با پی پال

پرداخت آنلاین با اکانت پی پال در ایران

لازم به ذکر است که پرداخت با پی پال مستلزم تابعیت از سیاست‌های مالی کشور‌ آمریکا است. خدمات پرداخت با پی پال در کشور ایران با محدودیت‌هایی همراه است، به همین دلیل کاربران ایرانی برای انجام پرداخت پی پال در ایران با مشکلاتی مواجه هستند. دانش پرداخت این مشکلات را را برای کاربران ایرانی برطرف کرده است. با کمک پی پال از ایران نیز می‌توانید پرداخت‌های ارزی آنلاین انجام دهید.

پرداخت پی پال بدون کارمزد

به دلیل وجود امنیت و سادگی بالا در پی پال، خریداران و فروشندگان بسیار زیادی برای استفاده از درگاه PAYPAL علاقه نشان داده‌اند. افرادی که خرید‌های اینترنتی و انتقال وجه خود را از طریق درگاه‌های پی پال انجام می‌دهند ممکن است این سوال برایشان پیش بیاید که آیا علاوه بر مبلغ مورد نیاز خود برای پرداخت با پی پال یا شارژ باید هزینه مضاعفی را تحت عنوان مالیات پرداخت کنند؟ در حالت کلی پرداخت با پی پال به چه نحوی است؟ در مورد این قبیل سوالات بهتر است بدانید که برای پرداخت از طریق پی پال کارمزد در نظر گرفته نشده است و این یکی از مهمترین مزایای پی پال به شمار می‌رود.

بهترین روش پرداخت با پی پال

در حالت معمول برای انتقال پول و یا هرگونه استفاده دیگر از اکانت PAYPAL باید آی پی خود را تغییر دهید و با آی پی کشوری غیر از ایران وارد اکانت خود شوید. آی پی مذکور باید دارای ویژگی هایی باشد تا پی پال به اکانت مورد نظر شک نکند و آن را لیمیت نکند.

  • داشتن آی پی ثابت: به این منظور که مواقعی که از اکانت خود استفاده می کنید باید با IP یک کشور وارد شوید. هنگامی که یک کاربر هر بار با یک آی پی متفاوت وارد اکانت خود می‌شود، پی پال به حساب او شک می‌کند.
  • داشتن آی پی اختصاصی: استفاده از VPN و VPS زمانی مناسب است که پی پال به افراد مختلف IP یکسانی می‌دهد. در غیر این صورت استفاده از VPN یا VPS موجب می‌شود تا پی پال تصور کند که فرد چند اکانت دارد در نتیجه حساب او را لیمیت می‌کند.

اما این روش ممکن است با مشکلاتی همراه باشد، بهتر است برای پرداخت با پی پال از موسسات معتبر مانند دانش پرداخت کمک بگیرید.

مزایا و امکانات پرداخت اینترنتی با درگاهها و وب سایت های مختلف پی پال

با توجه به اینکه در پی پال امکان ذخیره حساب ارزی نیز وجود دارد، یکی از مهم‌ترین مزایای استفاده از آن کمتر بودن نرخ دلار پی پال نسبت به حواله ارزی است. دلیل این امر نیز دسترسی آسان تر کاربران ایرانی و خرید و فروش آنی و بی دردسر تر دلار پی پال نسبت به حواله های بانکی می باشد.

در راستای سیاست‌ حمایت از خریدار، دانش پرداخت یک مزیت دیگر را نیز برای کاربران فراهم کرده است؛ مزیت پرداخت با استفاده از پی پال، عدم دریافت کارمزد از فرستنده است.

از مهم‌ترین امکانات و مزایای دیگری که از طریق پرداخت با پی پال در سایت‌ها به دست می‌آورید، می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • قابلیت شارژ کردن پنل‌های گوناگون
  • انتقال وجه به نزدیکان و دوستان در تمامی نقاط دنیا
  • پرداخت آنلاین هزینه ثبت مقاله در ژورنال‌های مختلف خارجی
  • پرداخت‌های پروژه‌های فریلنسری
  • خرید کالاها و محصولات مختلف

پرداخت آنلاین پی پال برای وب سایت‌های مختلف

پرداخت بسیار سریع

پرداخت با پی پال در سریع‌ترین زمان ممکن و بسیار سریع‌تر از پرداخت‌هایی است که از طریق حساب‌های بانکی انجام می‌شود. همچنین پرداخت از این طریق به صورت مستقیم بین خریدار و فروشنده انجام می‌شود و پول شما به حساب واسطه‌های بانکی منتقل نخواهد شد. سرعت انتقال در پی پال یکی از محبوب‌ترین ویژگی‌های آن در میان کاربران به شمار می‌رود.

نحوه خرید از سایت علی بابا با پی پال

سایت علی بابا یک فروشگاه اینترنتی گسترده است که به افراد حقیقی و حقوقی اجازه خرید و فروش کالا‌ها و محصولات را به صورت بین‌المللی و محلی می‌دهد. نحوه خرید از این فروشگاه بسیار ساده و آسان است؛ بدین صورت که در مرحله اول باید یک عرضه کننده مورد اطمینان و با سابقه در تراکنش‌های اخیر به همراه خود داشته باشید، سپس با فرد عرضه کننده بر سر جزئیات معامله به توافق برسید.

به عنوان روش پرداخت در خریدهای خود از علی بابا می توانید از پی پال استفاده کنید. اما با توجه به این که در کشور ایران محدودیت‌هایی برای پرداخت هزینه سفارشات محصولات و کالا‌ها وجود دارد بهتر است مراحل خرید توسط یک سرویس دهنده واسط مجرب و با تجربه صورت گیرد تا مانع از بروز مشکلاتی از این قبیل شود. دانش پرداخت این کار را برای شما انجام می‌دهد.