پرداخت های پی پال PayPal

پرداخت با پی پال

پرداخت های آنلاین با پی پال

پرداخت های آنلاین عموما به یکی از دو روش پرداخت با کارت اعتباری و یا با استفاده از کیف پول پی پال انجام پذیر می باشند. اما چه چیزی پی پال را متمایز کرده و چرا پی پال ارزان تر است؟ دلیل اینست که پی پال کیف پول الکترونیکی مستقلی است که البته قابلیت اتصال به حساب بانکی را نیز دارا است؛ در صورتی که کارت های اعتباری معمولا توسط بانک صادر می شوند بنابراین، از نرخ حواله ارزی طبعیت می کند.

داشتن حساب پی پال به سختی داشتن یک حساب ازری نیست و به همین دلیل خیلی از افراد و شرکت ها بخصوص در ایران ترجیح می دهند درامد ارزی خود را در حساب پی پال ذخیره کنند که همین امر موجب فراوانی نسبی دلار پی پال و متعاقبا نرخ بهتر آن در مقایسه با سایر روش های پرداخت آنلاین می باشد. مزیت دیگر پی پال اینست که وقتی شما در سایتی ثبت نام می کنید و یا خریدی انجام می دهید فقط برای آن تراکنش بخصوص فروشنده را مجاز به برداشت از حساب می کنید. در حالی که پرداخت هایی که با کارت اعتباری انجام می شوند این امنیت را ندارند و فروشنده میتواند همچنان از کارت شما برداشت نماید و یا اطلاعات کارت را ناخواسته در اختیار سواستفاده کنندگان قرار دهد.

قیمت تمام شده

حواله های پی پال از محل دلار و یا یورویی که در حساب پی پال ذخیره شده اند انجام می شود. از آنجایی که سیاست اصلی پی پال از ابتدا حمایت از خریدار بوده، کارمزدی جهت انجام پرداخت پی پال به شخص پرداخت کننده تحمیل نمی شود. به همین جهت قیمت تمام شده پی پال برای پرداخت کننده نسبت به سایر روش های پرداخت آنلاین کمتر می باشد. حساب پی پال شما متعلق به فیلیپین باشد، امارات و یا ایالات متحده امریکا، تقاوتی نمی کند و همیشه می توان دلار و یا یورو در حساب ذخیره و یا از حساب پرداخت کرد. کارت های اعتباری از طرف دیگر به ندرت به واحد ارزی دلار و یورو بوده و بنابراین هنگام پرداخت نرخ تبدیل بانک را شامل می شوند.

پرداخت پی پال
بدون کارمزد، بهترین نرخ

سه مرحله آسان تا ارسال پول و یا پرداخت با پی پال

image

۱- مقدار را انتخاب نماييد

روش پرداخت پی پال و مقدار مورد نظر را انتخاب کنيد تا هزينه پرداخت ارزی آنلاین محاسبه شود

image

۲- اطلاعات صفحه پرداخت یا گیرنده را بدهيد

با کليک بر روي “ادامه” جزييات فاکتور خود را ملاحظه کنيد و اطلاعات پرداخت خود و توضیحات لازم برای پرداخت را مشخص کنيد

image

۳- هزینه را پرداخت کنید

پس از تاييد، پيش فاکتور به آدرس ايميل شما ارسال خواهد شد و می توانید هزينه را آنلاين پرداخت نماييد. پرداخت پی پال شما در روند انجام قرار مي گيرد و در زمان مقرر رسيد براي شما ارسال مي شود.

سریع ترین پرداخت، بهترین نرخ

شما با دانش پرداخت به معنای واقعی سرعت را تجربه می کنید. اگر پرداخت آنلاین برای خرید اینترنتی، ثبت نام آزمون، هزینه های دانشگاه و غیره را دارید و می دانید که سایت پذیرنده از روش پرداخت پی پال پشتیبانی می کند، ما به شما می گوییم همین روش را برای پرداخت انتخاب کنید چرا که سریع ترین، مطئن ترین و کم هزینه ترین می باشد. اگر شما دانش پرداخت را برای پرداخت پی پال خود انتخاب کرده اید، باز هم پرداخت سریع، تر مطمئن تر و ارزان تری را تجربه خواهید کرد. مراحل خرید پی پال و پرداخت شما همه با نهایت دقت و آسانی در کمتر از یک ساعت پایان می پذیرد.

ارسال پول با پی پال

ممکن است بخواهید از طریق پی پال برای شخصی پول ارسال کنید، ارسال پول به کیف پول پی پال حتی از پرداخت آنلاین نیز آسان تر است. برای این منظور شما نیاز به آدرس حساب گیرنده دارید تا در هنگام ثبت مراحل پرداخت بعنوان گیرنده مبلغ آن را وارد نمایید. این آدرس حساب به صورت یک آدرس ایمیل می باشد که به کیف پول پی پال گیرنده متصل است.

اگر شما پرداختی دارید که از طریق پی پال قابل انجام است، و یا قصد شارژ حساب پی پال خود را دارید، کافیست آن را به ما بسپارید تا در همان روز انجام شود

  1. ابتدا در دانش پرداخت ثبت نام کنید
  2. از طریق محاسبه گر نسبت به محاسبه هزینه اقدام کنید
  3. اطلاعات حساب گیرنده و یا صفحه پرداخت را وارد نمایید و نسبت به پرداخت هزینه اقدام کنید
  4. پرداخت شما در همان روز کاری تکمیل می شود و رسید آن در حساب کاربری شما در اختیارتان قرار می گیرد

حسابهای پیپال این شرکت، همگی مربوط به افراد حقیقی یا حقوقی بوده که اقامت معتبر در خارج از کشور دارند. از این حساب ها تنها تراکنشهای مختلف افراد و موسسات قابل اطمینان و اعتبار انجام می شود؛ بنابراین، ریسک مسدود شدن این حساب ها و یا رد شدن پرداخت شما در سایت پذیرنده بسیار بسیار پایین است.

پرسش های متداول در رابطه با پرداخت پی پال

می توانیم حساب پی پل شخصی باز کنیم؟

برای باز کردن حساب پی پل افراد نیازمند داشتن حساب بانکی خارج از کشور می باشد و یا حداقل نیازمند داشتن یک کارت اعتباری ویزا و یا مستر کار می باشند.  سوالی که به وجود می آید آیا با داشتن یک کارت هدیه می توان حساب پیپال باز کرد؟ پاسخ کوتاه به این سوال بلی است اما هر کسی که با حساب پی پل کار کرده باشد به خوبی می داند که بعد از انجام  تعداد مشخصی تراکنش، پی پال حساب اشخاص را به صورت موقت مسدود می کند و از آن ها درخواست اطلاعات شناسایی می نماید.

چگونه با دانش پرداخت پرداخت پی پال خود را انجام دهم؟

شما با ثبت نام در سایت، با انتخاب گزینه پی پال پس از انجام محاسبه هزینه ، می توانید به سادگی مراحل را دنبال نمایید تا به قسمت ورود اطلاعات گیرنده برسید. سپس کافیست آی دی پی پل گیرنده و یا لینک صفه پرداخت را وارد نمایید تا پرداخت شما را انجام دهیم.

خطرات حساب پیپل

اگر شما اطلاعات شناسایی معتبر مبنی بر اقامت در یکی از کشورهایی که پی پال در در آنها به صورت رسمی سرویس ارائه می کند نداشته باشید بالاخره حساب پیپال شما، به همراه کلیه موجودی آن لیمیت خواهد شد.  بنابراین ریسک داشتن حساب پی پال برای افرادی که در داخل ایران زندگی می کنند آنقدر بالاست که زیان و ضرر ناشی از مسدود شدن حساب معمولا و منطقا افراد را از داشتن حساب پی پال شخصی منصرف می کند.

چه تفاوتی بین پی پال و کارت های ویزا و مستر وجود دارد؟

برخلاف امنیت نسبی داشتن یک ویزا کارت و یا مستر کارت برای یک ایرانی که معمولاً افراد می‌توانند با خیال آسوده تا آخرین دلار موجود در کارت اعتباری خود را خرج نمایند، پی پل قوانین بسیار سختگیرانه تری دارد و کلیه تراکنش ها را توسط الگوریتم های هوش مصنوعی تحلیل می نماید. در صورت احتمال  وجود ارتباط بین حساب افراد و عملیات مشکوک، سریعاً نسبت به مسدود کردن حساب اقدام می نماید و درخواست ارسال مدارک می کند.

آیا می توان حساب را رفع محدودیت کرد؟

ممکن است شما یک سری از مدارک را پیشاپیش آماده نموده باشید. مدارکی مانند قبض آب، برق، و غیره که نشان‌ دهنده اقامت شما در کشور مورد ادعای شما باشد اما هیچ محدودیتی برای نوع مدارک درخواستی از سوی آنها وجود ندارد. از صورت حساب بانکی گرفته تا تصویر ویزا و یا مستر کارت شما، هر مدرکی را آنها می‌توانند طلب کند. نکته جالب توجه این است که آنها می‌توانند تراکنش‌های شما را ابطال کنند و مبالغی که به حساب شما منتقل شده  و یا شما به حساب دیگران منتقل کرده اید را بازگردانند.

امن ترین روش پرداخت با پی پل چیست؟

در حال حاضر مطمئن ترین روش استفاده از خدمات پی پل این است که حساب‌ها مربوط به افرادی باشد که در صورت اعمال محدودیت ها توسط پی پال، آنها می توانند با ارسال مدارک، حساب خود را مجددا به گردش درآورد. حسابهای پیپال این شرکت، همگی مربوط به افراد حقیقی یا حقوقی بوده که اقامت معتبر در خارج از کشور دارند. از این حساب ها تنها تراکنشهای مختلف افراد و موسسات قابل اطمینان و اعتبار انجام می شود؛ بنابراین، ریسک مسدود شدن این حساب ها بسیار پایین است.