هزینه پردازش مقاله و شرکت در کنفرانس

امروزه پرداخت هزینه تحصیل در دانشگاه های خارج از کشور به معضلی تبدیل شده است. روش های ارائه شده توسط دانشگاه ها و موسسات علمی شامل اما نه محدود به روش های پرداخت آنلاین می باشد، بلکه اخیرا بسیار مشاهده شده که شهروندان گرامی در پرداخت شهریه دانشگاه های خارج از کشور دچار سردرگمی شده و به مشکلات متعددی برخورد کرده اند.

ما، در دانش پرداخت بر حسب تجربه به انواع روش های پرداخت شهریه دانشگاه ها و هزینه های اقامت در کشور های کانادا، استرالیا و امریکا آشنایی کامل پیدا کرده ایم و می توانیم مناسب ترین و کم هزینه ترین روش پرداخت را برای شما انجام دهیم

هزینه پردازش مقاله (APC) که به عنوان هزینه نشر نیز شناخته می شود، هزینه ای است که بعضی اوقات نویسندگان پرداخت می کنند تا دسترسی آزاد به مقاله ی علمی خود ایجاد کنند. همچنسن برای شرکت در برخی کنفرانس های علمی بین المللی، هزینه ای از افراد دریافت می شود که در ازای آن خدماتی در طول مدت برگزاری کنفرانس به شرکت کنندگان ارائه می گردد. ما مدت هاست که این کونه از هزینه ها را برای جامعه علمی کشور پرداخت نموده ایم. با دانش پرداخت می توانید هزینه مقالات، کنفرانس، و هزینه های مسافرتی مربوط به فرصت های مطالعاتی را پرداخت نمایید.

با دانش پرداخت شما میتوانید کلیه روش های معمول پرداخت مانند ویزا، مستر کارت ، پی پال، وسترن یونیون و یا انتقال بانکی را بصورت آنلاین انجام دهید.

هزینه پردازش مقاله و شرکت در کنفرانس